Snel en eenvoudig uw huis verkopen
Ontvang een gratis & vrijblijvend bod
Ontvang een gratis & vrijblijvend bod. Hiervoor is géén bezichtiging vereist.
*We garanderen de volledige vertrouwelijkheid van uw persoonlijke gegevens. Deze zullen enkel gebruikt worden voor het opstellen, formuleren en communiceren van ons vrijblijvende bod aan u. Uw informatie zal nooit gedeeld worden met derdenpartijen.
Waarom uw huis verkopen aan de Nationale Huizenmaatschappij?
Uw huis direct verkopen zonder bijkomende (makelaars-) kosten en tegen de beste voorwaarden? De Nationale Huizenmaatschappij is de grootste en best beoordeelde woningopkoper van Nederland. U kunt uw huis aan ons verkopen zonder gedoe. Bij ons bent u verzekerd van een zorgeloze verkoop van uw huis.
U bent klaar voor de volgende stap: het verkopen van uw huis! Wanneer u geen tijd en geen behoefte heeft aan bezichtigingen inplannen. Vervolgens, na de bezichtigingen, komen fases als onderhandelen, ondertekenen, tekenen van de koopovereenkomst en tot slot de overdracht. Wanneer hier niet zorgvuldig over wordt nagedacht kan dit nadelige problemen opleveren. Nationale Huizenmaatschappij bespaart u al deze moeite en heeft al meer dan tien jaar ervaring met het opkopen van vastgoed. Wij nemen graag al deze zorgen uit uw handen! U hoeft zich geen zorgen te maken over financieringsvoorbehoud, makelaarskosten of notariskosten. Wij doen er alles aan zodat u met volle moed de volgende stap in uw leven kan zetten betreft het verkopen van uw huis. Neem gerust contact met ons op via de website of telefoon voor verdere vragen en suggesties. Bij ons ontvangt u altijd gegarandeerd een vrijblijvend bod!
Wat zijn de voordelen van uw huis verkopen aan Nationale Huizenmaatschappij?
- Alle kosten van eventuele makelaars, notarissen en financiering nemen wij op ons.
- AppartementenBlijf tot een jaar na verkoop van uw huis nog wonen op uw oude adres, zodat u op uw gemak kunt inplannen hoe en wanneer u wilt verhuizen. Voorkom hiermee hoog oplopende dubbele huur of andere vaste lasten van het hebben van meerdere huizen.
- Mogelijke gebreken in uw huis nemen wij allemaal op ons. Het is ons doel om uiteindelijk van uw huis een nog duurzamere versie te maken en die weer op de markt voor starters te zetten. Dit vinden wij erg belangrijk voor de huidige huizenmarkt en heeft de huizenmarkt nodig! Achterstallig onderhoud, lekkages, verborgen gebreken of andere problemen zijn voor ons geen belemmeringen. Dit heeft voor u een groot voordeel. Als u uw huis aan een particulier verkoopt, loopt u het risico om na verkoop nog aansprakelijk gesteld te worden voor problemen. Dat risico is bij ons afgedekt. Zo weet u ook dat er achteraf geen zorgen meer zijn.
- Huis verkopen en terughuren behoort tot de mogelijkheden.
Deze mensen gingen u voor
Goed
Heel goed en eerlijk dank jullie wel ze hebben ons goed geholpen
Eerlijke mensen
Vond het tijd worden voor verhuizen, kon gelukkig gaan huren hier in de nieuwe flat en had weinig hypotheek meer dus overwaarde zat vast in mijn vorige huis. Waar ik helemaal geen zin in had was die verkooprompslomp zoals schoonmaken, mensen over de vloer. Had NHM al wel eens op Facebook gezien en besloot contact op te nemen. Leuk gesprek met gehad en alles doorgenomen. 2 dagen daarna het bod, was hoger dan ik dacht. Prima!. Nu hebben we t vorige week gepasseerd bij de notaris en geld stond er snel op dus ik ben helemaal blij. Ook fijne gedachte dat ze t niet gingen verhuren aan gespuis ofzo is doorverkocht aan leuke jonge mensen met een klein kind.
Fijn contact en goede ondersteuning
Kwam veel op ons af toen we het huis van mijn overleden moeder moesten verkopen. Totaal geen zin in gedoe en er stond ook nog een deel van de inboedel die we niet wilden houden. We hebben toen fijn contact gehad en ze boden aan alles over te nemen inclusief inboedel. Ze waren ook heel voorzichtig door echt 4 keer te checken of we echt alles hadden meegenomen dat we wilden houden want ze wilden niet dat hun ontruimer spullen zou afvoeren met emotionele waarde. Hebben we echt gewaardeerd.
Niks meer vernomen.
Bod gevraagd, aanvullende info gegeven.
Niks meer van gehoord.
Geen interesse is ook een antwoord.
Niet eens 1 ster (Helaas kan niet anders)
Zeer slechte ervaring. De woning is uiteindelijk niet verkocht.
In eerste instantie verliep het contact per mail. Op basis daarvan werd er een bod gedaan. Dat bod lag al wat lager dan wat een lokale makelaar als reële verkoopwaarde inschatte, maar ik overwoog het toch omdat ik dacht: snelle deal, snel duidelijkheid en daarna verder.
Daarna heb ik ongeveer twee weken gewacht op een afspraak waarbij ze langs zouden komen. Ik heb hiervoor speciaal een vrije dag opgenomen van mijn werk. Tijdens de afspraak liep de medewerker door mijn woning, maakte opnieuw foto’s en ging vervolgens meerdere keren bellen.
Daarna kwam ineens de vraag of ik niet wilde zakken met mijn prijs. Dat vond ik onacceptabel.
Ik heb de afspraak toen beëindigd. Voor mijn gevoel is mijn tijd verspild. In de twee weken dat ik op deze partij heb gewacht, had mijn woning al via een echte lokale makelaar op Funda kunnen staan.
Hebben mij echt geholpen
Ik raad jullie aan iedereen aan!
Echt een super goede ervaring
Ik ben zo goed door jullie geholpen echt een pluim waard. Kan niks negatiefs benoemen, goed bod, goede communicatie, wilden echt helpen, goede notaris.
Vrijblijvend bod
Gezien op social media. Bod gevraagd en kreeg snel wat aanvullende vragen en verbaasde mij over de vraag wat ik zelf in gedachte had. Netjes terug gemaild en nooit meer iets vernomen….. “Geen interesse” is ook een antwoord.
Weinig mis mee
Had er niks van verwacht maar contact was prima en bod was redelijk. Kan best dat je via makelaar iets meer krijgt maar al het gemak is een stuk meer waard.
Zeer teleurstellend!
Erg opmerkelijk is het weglaten van deze belangerijke informatie, dat de Nationale Huizenmaatschappij niet proactief communiceert over de Opkoopbescherming!
Met name bij constructies zoals verkopen en terughuren.
Dit raakt direct de kern van jullie bedrijfsmodel.
Klinkt allemaal mooier dan dat het is!
Antwoord van Nationale Huizenmaatschappij
Beste L. Westmaas van Dipten. Dank voor de review. Opkoopbescherming is niet in iedere gemeente van toepassing. Als dit wel het geval is, is verkopen en terughuren niet mogelijk. In uw geval (gemeente Amsterdam) is het helaas per wet onmogelijk gemaakt. Als alternatief bieden wij de uitgestelde overdrachtsdatum. U kunt dan na verkoop nog tot 1.5 jaar in het huis blijven wonen. U hoeft dan ook geen huur aan ons te betalen, In sommige andere gemeenten kan verkopen en terughuren nog wel. Hoewel wij u graag willen helpen, moeten wij ons natuurlijk wel aan de lokale wet- en regelgeving houden.
Met vriendelijke groet,
Pieter de Bruin
Nationale Huizenmaatschappij
Veel gestelde vragen
Hoe werkt het verkopen van een woning naar Nationale Huizenmaatschappij?
Waarom kan de Nationale Huizenmaatschappij een beter bod doen dan een makelaar?
Hoe verloopt het verkoopproces?
Kan ik een voorschot ontvangen?
Daarom kiest u voor de Nationale Huizenmaatschappij
- De grootste vastgoedopkoper van Nederland
- Beoordeeld door onze klanten met een 8.5
- Géén kosten voor u als verkoper
- Een directe, zorgeloze verkoop
- Voor alle soorten vastgoed, in goede- en slechte staat
Uw huis of pand verkopen?
Ontvang binnen 24 uur een gratis en vrijblijvend bod. Bij ons bent u verzekerd van een goede bod zonder financieringsvoorbehoud.